Hej!

Har en Daikin Caldo R32 (luft/luft), som jag av misstag råkade ställa på för låg temperatur nu under klödknäppen. Följden blev att avfrostningen inte fungerade och att den frostade igen rätt ordentligt.

Jag har nu frostat av den manuellt och den verkar fungera och ge värme som tidigare. Dock har det blivit något vajsing med temperaturregleringen. Just nu måste jag ha den inställd på ca 26 grader för att få ca 20 grader temp. Det händer också att den plötsligt stänger av sig och sedan hoppar igång igen.

Någon som har en idé om vad som skulle kunna vara fel?
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.