3 944 241 läst ·
18 616 svar
3944k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jag röstar för en egen tråd, kan man integrera med Homekit? Jag har inte hunnit få upp några Unifi-kameror ännu så inte utforskat det hela.ullberg skrev:
Får se om det finns underlag för en hel tråd men kanske blir ett par inlägg i nätverkstråden i alla fall…
På sikt kommer det säkert integreras med homekit men inte prio. Detta pga att jag inte använder det så mycket - trots att jag egentligen har resten av husets styrning via homekit går jag av gammal vana alltid till min gamla gira-app (som jag använt i över 10 år så långt innan homekit ens fanns) och för kamerorna specifikt vill jag åt funktionerna att backa i tiden ”a la time machine” och det tror jag kräver UBNTs egen app så det kommer nog bli huvudfokus
/U
Jag köpte en 50 mm rollerbygel och en pensel till frun, lite schampo och lackskydd till bilen
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
"Lyft"-öglan uppe på sågen känns stadig, men det sitter en stor klisterlapp vid den som visar att man inte får lyfta i kroken. Funktionen är att vara lite snygg och lite i vägen antar jag.T Torpolle skrev:
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Check, köper fullt ut att den är inte obetydligt dyrare men för mig var det ett lätt val mellan dessa två, har man redan bestämt sig för det systemet är det inte just den kostnaden som knäcker kalkylen…
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Det är ju det där med inbyggt POE.. Jag har precis köpt en ny 16 portars switch utan POE, och ska ha 2 AP, så det är å ena sidan trevligt att få "allt i ett" (och det verkar ju som hela innehållet i SE är en nyare revision av UDM) men å andra sidan finns det nackdelar med det också...ullberg skrev:
Jag är ju halvsugen på kameror och dörrklockan men är egentligen inte speciellt "för" övervakning....
Inget inköp, men nästan.
Fick en vertikalfräs av en kollegas far förra året. Fick kutter samt stål idag. Kan ingenting om detta, men är inte dummare än att jag kan lära mig.
Edit: samt en drös med maskinfötter!
Fick en vertikalfräs av en kollegas far förra året. Fick kutter samt stål idag. Kan ingenting om detta, men är inte dummare än att jag kan lära mig.
Edit: samt en drös med maskinfötter!
Redigerat: