Q
Appendix Appendix skrev:
Du får gärna testa dem. Har mitt sikte på dem

Har förstått att det är en bra investering att betala den hundralapp extra som krävs för att få modellen med justerbara ben :)

Fördelen med toughbuilt är väl att allt är i metall. Så inga plastflärpar som enkelt går sönder.
Modeller C700, C650 och C600 har justerbara ben.

T
T trojlee skrev:
Fick dom av frugan i födelsedagspresent, men jag tror hon köpte på amazon:cool:, ruggigt rejäla och stabila
Letade efter dina på Amazon. Hittade dom och de såg verkligen stabila ut. Hittade även dessa:
https://www.amazon.se/BMOT-byggnads...cphy=1012228&hvtargid=pla-1246689952440&psc=1

Så det blev dom istället. Förmodligen inte lika bra kvalitet som dina. Men dom duger åt mig. Bra med fyra st också :)

• Gilla
Solvskaftet
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:
Letade efter dina på Amazon. Hittade dom och de såg verkligen stabila ut. Hittade även dessa:
[länk]

Så det blev dom istället. Förmodligen inte lika bra kvalitet som dina. Men dom duger åt mig. Bra med fyra st också :)
Ser ut som de jag köpte på Lidl, men de var svarta istället för blå. Funkar riktigt bra.

T Ejmelie skrev:
[länk]

Typiskt jag som köpte två för 600:- :confused:

Pallade inte för trycket och klickade hem nya borr :crysmile: och snubblade över nya mejslar också. Nya verktyg med DeWalt bits och Wera skruvmejslar till vänster, Bosch borrset till höger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:
[länk]

Tackar för tipset!
Äntligen tackade mina gamla bockar för sig så det var bra tajming (y)

• Gilla
Tovin
  • Laddar…
Hand håller en ny hammare med etikett framför ett träbord, indikerar nyligen utbyte efter hemleverans.
Skapa konto

Fick precis ersättaren för den som hoppade ur paketet. Med hemleverans :)

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
T
M Mickebandsåg skrev:
Tackar för tipset!
Äntligen tackade mina gamla bockar för sig så det var bra tajming (y)
Min beställning annullerades :(
Hur gick det för dig?

Jonas Persson
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:
Min beställning annullerades :(
Hur gick det för dig?
Det står att de är skickade

T
M Mickebandsåg skrev:
Det står att de är skickade
Hm, skumt.

T Ejmelie skrev:
Hm, skumt.
Jo det var märkligt, jag beställde tom de som du länkade till.

Såg att det fanns typ 4 kit till med lite olika namn som var 4-p men jag kunde inte se någon skillnad på dessa så jag beställde de länkade kittet

T
M Mickebandsåg skrev:
Jo det var märkligt, jag beställde tom de som du länkade till.

Såg att det fanns typ 4 kit till med lite olika namn som var 4-p men jag kunde inte se någon skillnad på dessa så jag beställde de länkade kittet
Och din order har inte heller blivit annullerad?

Ett gäng skruvklämmor (?). Bättre än traditionella småtvingar som både är otympliga, och kan få arbetsstyckena (i mitt fall knivskaftsidor) att vandra.
272 kg tryck :surprised:
Hand håller en skruvklämma ovanför ett skrivbord med fler förpackade skruvklämmor i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Alltgår Alltgår skrev:
Ett gäng skruvklämmor (?). Bättre än traditionella småtvingar som både är otympliga, och kan få arbetsstyckena (i mitt fall knivskaftsidor) att vandra.
272 kg tryck :surprised:
[bild]
har funderat på sånna där. Var beställde du ifrån?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.