3 945 353 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Det var ju inte vare sig plast eller pallar jag köpte! Blev en Luna W59 från 1991. Blev helt plötsligt uppgradering av både såg och hyvel samtidigt! Och vertikalfräs därtill. Håller på och inventerar funktionerna och tillbehören då jag köpte den osedd.
Medlem
· Västerbotten
· 136 inlägg
Du vet väl om att du kan bli bannad från forumet om du slänger upp sådana bilder utan att tala om vad det är?!O UlfY skrev:
Edit: Du fick kalla fötter ser jag!
Vad kostade kalaset?
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 399 inlägg
Det blev en för mig med! Kunde inte låta bli när Verktygsproffsen sålde kittet för 3085kr.iSnobben skrev:







