3 821 116 läst ·
18 070 svar
3821k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Japp, helt rätt.....! Hann lägga om fyra däck manuellt innan jag lackade ur helt på det och skaffade en sax. Speciellt kränga-på-funktionen är oerhört smidig, övrigt är snabbt gjort manuellt.Daniel_N skrev:
Kör du själv?
Extraknäckte på hyrkartbana i 5 år när jag pluggade. Inte mycket sen dess, men har precis tagit upp att köra budget långloppsracing m bil.MathiasS skrev:
Då är det ju dags att börja igen - leta upp en DD2a och börja kör, ni har ju toppenfina banor därnere......bra körträning och högst rimliga driftskostnader.......Daniel_N skrev:
Classe fick besök idag när dom hade 25 % på allt
En Tormek T4 (hittade inget billigare i Sverige i varje fall), tror det var sista i centrumbutiken, yxjiggen (beställde några till), Dremel 3000, batteriladdare och hylshållare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En Tormek T4 (hittade inget billigare i Sverige i varje fall), tror det var sista i centrumbutiken, yxjiggen (beställde några till), Dremel 3000, batteriladdare och hylshållare.
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 397 inlägg
Fick äntligen hem Dominon i dag tillsammans med lite annat jox.
Fick även ett paket från @Frustrator , en hyvel.
Logga in
Skapa konto
Fick även ett paket från @Frustrator , en hyvel.
Logga in
Skapa konto
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
CO: För mig blev det en rejäl grill med överdrag, en stavmixer, en våg och, mest relevant här: en hög med Tormek-jiggar (sax, långa knivar, universalstöd, och småeggsverktyget). Det blir ju billigare ju mer man handlar! Synd bara att frakten gick på 300.
Tja, du får väl flina hur mycket du vill utan min tillåtelse. Frågan var dock inte avsedd att vara någon sorts pisstävling, du har säkert mycket större flak än jag - oroa dig inte.norrbottenssnickaren skrev:
3050x1660mm får väl ändå anses vara ett relativt stort flak på en obromsad kärra, speciellt om man tänkt köra virke på den. Hur mycket får du lasta på en sån, kan man komma över 750 kg totalvikt eller hur funkar det?