3 958 571 läst ·
18 682 svar
3959k läst
18,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Det var ett bra köp men kolla gummipackningen mot gastuben, den har ofta sprickor och behöver bytas. Beror iofs på hur gammalt det är och hur det förvarats.Frustrator skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 333 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 333 inlägg
Ja, alltså det där är väl det 4e trangiat som inköptes. Barnen har varsitt när de drar iväg med scouterna på hajk, och jag ville ha ett eget 
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 455 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 455 inlägg
"My greatest fear is that when i die, my wife will sell my tools for what I told her I paid for them"B Bitterhetsakademin skrev:
Känns ibland lite smutsigt när man lyckats hamna på "rätt" sida av något sånt här men samtidigt så känns det bättre än att det hamnar i händerna på någon som bara är ute efter att sälja vidare med vinst.
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 352 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 352 inlägg
Å andra sidan skulle det kunna bli så att om inte den där uppköparen kom och köpte det för att sälja vidare är risken stor att det hamnat på tippen!Rickard. skrev:
"My greatest fear is that when i die, my wife will sell my tools for what I told her I paid for them"
Känns ibland lite smutsigt när man lyckats hamna på "rätt" sida av något sånt här men samtidigt så känns det bättre än att det hamnar i händerna på någon som bara är ute efter att sälja vidare med vinst.
Min Makita gräsklippare gick sönder förra året så fick bli en ny.
Blev den nya Bosch GRA 18v2-46SP , ska testköra den idag tänkte jag.
Fick även med mig nya varianten häcksax GHE 18V-60 II. Den provade jag igår, tyckte den klippte väldigt bra. Var lite tveksam till handtaget då knappen man måste hålla in tillsammans med startknappen, knappen går runt hels handtaget. Så det går knappt att hålla i den utan att trycka ner den och då är det inte mycket av en säkerhetsfunktion. Har dock aldrig använt häcksax tidigare så ta min åsikt med en nypa salt. Men jag gillar den, bra drag.
Fick även med mig nya varianten häcksax GHE 18V-60 II. Den provade jag igår, tyckte den klippte väldigt bra. Var lite tveksam till handtaget då knappen man måste hålla in tillsammans med startknappen, knappen går runt hels handtaget. Så det går knappt att hålla i den utan att trycka ner den och då är det inte mycket av en säkerhetsfunktion. Har dock aldrig använt häcksax tidigare så ta min åsikt med en nypa salt. Men jag gillar den, bra drag.
Vilka batterier har du till klipparen? Förutom allehanda användning och funktion får du gärna rapportera drifttid/area som du får utt på en laddning.SamiHus skrev:
Glöm inte att ansöka om ProDeals! Du borde vara kvalificerad för kategori C (översta nivån).SamiHus skrev: