3 945 107 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Blev ett inköp av lite bra att ha saker. Ska bli kul att testköra sakerna framöver. Behöver komplettera lite till men inget som är brådskande
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag köpte lite mättillbehör på utförsäljning från Conrad. Fick meddelande från UPS om hemleverans i morgon eftermiddag. Men prylarna kom idag tidigt på morgonen. Ingen risk att dessa skulle komma bort i transporten...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite stolt över mig själv. Tog en tur till Rubank/Hyvlar i Västberga och kom hem med precis det jag hade på listan och inget mer.
Planen var iofs att bara köpa hårdvaran för att bygga en Moxonbaserad laxmaskin, men det blev en färdig. Fast ett demo-ex, så träet var gratis och nu har jag något som håller i delarna till det nya bygget. Och som bonus något till kakelugnen.
Planen var iofs att bara köpa hårdvaran för att bygga en Moxonbaserad laxmaskin, men det blev en färdig. Fast ett demo-ex, så träet var gratis och nu har jag något som håller i delarna till det nya bygget. Och som bonus något till kakelugnen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbyelektriker
· E
· 15 367 inlägg
Sant. Jag hade faktiskt en sak till på listan som var slut. Så egentligen tjänade jag ju nästan 500 på att åka dit. De borde jag kunna använda till att beställa hem något kul.Fotografen skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Inte idag, men igår.
Lidl-köp med mjölk är för småknarkare
Jag kör som bekant men bulvaner istället..så @Pysslarn stog för leverans. Som vanligt kör vi inte face to face, vill ju inte riskera hans liv om min fru skulle passera förbi..
Påse på dörren helt enkelt
Resten av personalen tyckte dock att det gav Gudfadern-vibbar att hitta en påse med mitt namn på dörren. (Det är som tur är ett filter, inte ngt hästhuvud)
Lidl-köp med mjölk är för småknarkare
Jag kör som bekant men bulvaner istället..så @Pysslarn stog för leverans. Som vanligt kör vi inte face to face, vill ju inte riskera hans liv om min fru skulle passera förbi..
Påse på dörren helt enkelt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Resten av personalen tyckte dock att det gav Gudfadern-vibbar att hitta en påse med mitt namn på dörren. (Det är som tur är ett filter, inte ngt hästhuvud)
Jag fick hem en hyvel som @Hep, i princip, tipsade om i tipstråden. Har ingen tidigare erfarenhet av nytillverkade hyvlar och var rätt skeptisk. Men efter lite handpåläggning fungerar den, ligger bra i handen om än lite krånglig att ställa. Tror den kommer bli välanvänd.




