3 945 288 lĂ€st ·
18 619 svar
3945k lÀst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
U
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
· 2 795 inlĂ€gg
Utsliten och utdömd
ByggnadsvÄrdare
- 2 795 inlÀgg
Min tidigare erfarenhet av lövblÄsar Àr en Ryobi med sladd och den kunde man som bÀst putta i vÀg löven ett och ett om det var minsta blött. Jag var dÀrför lite skeptisk om min nya budgetbensinblÄs skulle orka med lönnlövskakorna frÄn i höstas. Inga som helst problem och galet kul. Alla tummar upp för 2500-kronorsmaskinen.
Det enda mysteriet Àr lappen pÄ lÄdan som berÀttar bÄde om Husqvarna, Sverige och UK. Min maskin Àr byggd i Kina och kom till mig frÄn Spanien via Amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det enda mysteriet Àr lappen pÄ lÄdan som berÀttar bÄde om Husqvarna, Sverige och UK. Min maskin Àr byggd i Kina och kom till mig frÄn Spanien via Amazon.
Logga in
Skapa konto
Idag blev det ett stort pÄskÀgg.
Var förbi Hornbach och prismatchade en gipsautomat dĂ„ den var 3 kr billigare pĂ„ proffsmagasinet đ.
Verkar dessutom som jag uppnĂ„tt den efterlĂ€ngtade kritiska massan för att undgĂ„ upptĂ€ckt av HSTHB đ.
Var förbi Hornbach och prismatchade en gipsautomat dĂ„ den var 3 kr billigare pĂ„ proffsmagasinet đ.
Verkar dessutom som jag uppnĂ„tt den efterlĂ€ngtade kritiska massan för att undgĂ„ upptĂ€ckt av HSTHB đ.
Logga in
Skapa konto
Festool cxs 12 2,5 set
Grymt mysigt maskin men det fÄr bli retur pÄ den för den lÄter för mycket. Den verkligen visslar nÀr den gÄr upp i varv. SÄ paff u at man behöver hörselskydd och det Àr en deal breaker för en skruvdragare. Blir vÀl en Bosch 12v 35 FC istÀllet Àven om jag verkligen gillar C -stilen
Grymt mysigt maskin men det fÄr bli retur pÄ den för den lÄter för mycket. Den verkligen visslar nÀr den gÄr upp i varv. SÄ paff u at man behöver hörselskydd och det Àr en deal breaker för en skruvdragare. Blir vÀl en Bosch 12v 35 FC istÀllet Àven om jag verkligen gillar C -stilen
đgjort samma resa sjĂ€lv med sĂ€nksĂ„gen och inte Ă„ngrat mig Ă€n trots att Festool Ă€r det jag har pĂ„ jobbet đmexitegel skrev:
Festool Àr bra men överprisat och har mÄnga rappliga funktioner - sladden Àr den vÀrsta för jag har tappat rÀkningen pÄ hur mÄnga trasiga vi haft och frÀsen startar nÀr man knackar med hammaren pÄ den
boschkenta
Verktygstokig
· VĂ€stra Götaland
· 460 inlĂ€gg
boschkenta
Verktygstokig
- VÀstra Götaland
- 460 inlÀgg
Köpte gsr 35 fc med 4 Chuckar förra veckan. Den Àr riktigt bra. LÄter lite mer (vassare) Àn min gamla icke borstlösa gsr, men absolut inte sÄ att jag behöver anvÀnda hörselskydd.I Ivar Nelson skrev:Festool cxs 12 2,5 set
Tror att det beror pÄ den borstlösa motorn och nÀgot starkare batterier 3.0ah mot tidigare 2.0ah.
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlĂ€gg