3 945 373 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
I ett desperat försök att få upp produktiviteten 2024 har en ny hyvel köpts in.
@stigen Är detta stålen du använder?
https://www.amazon.se/gp/product/B0C9446K9C/ref=ox_sc_act_title_11?smid=ACQBCWE3FJE6R&psc=1
@stigen Är detta stålen du använder?
https://www.amazon.se/gp/product/B0C9446K9C/ref=ox_sc_act_title_11?smid=ACQBCWE3FJE6R&psc=1
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 182 inlägg
Blev en noname borrhammare från Kina och två nya dewalt 6ah flexvolt batteri🤷♂️
Japp. Har köpt mest 18v hittills men dem här två har alltid varit lockande då kraften av en 18v borr eller knack sällan behövs här hemma. Bra att ha men de kommer se mindre användning framåt.stigen skrev:
Köpte även en batteriadapter så jag kan använda Makita batterier i några Ryobi-verktyg som jag är nöjd med. Dels arbetslampan men mest för 18g spikpistolen som jag är väldigt förtjust i.



