3 945 007 läst ·
18 618 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Hejkatos skrev:
Du kommer inte ångra dig riktigt trevligt att ha en cnc som kommer att spara mycket tid i det långa loppet.
Sen tar det ett tag att bli kompis med maskinen.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 920 inlägg
Verktygsrelaterat åtminstone. Saknade väska till sticksågen och multifräsen så nu ska jag få lite ordning på prylarna. Lådorna är köpta på amazon och ska kompletteras med lite formskuren foam från Norrpack.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Jag har SR 230 boxen vilket jag rekomenderar. Dels åldras filtret men ännu värre är om masken blir kontaminerad på insidan. Så det sparar maskens livslängd och utövarens hälsa att ha den i lådan. 230 boxen klarar även att man har på flera filter vilket är ett måste om man hanterar läskiga produkter🤓13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Nu har jag mest mitt som ett dammfilter, men då förstår jag =)T trojlee skrev:Jag har SR 230 boxen vilket jag rekomenderar. Dels åldras filtret men ännu värre är om masken blir kontaminerad på insidan. Så det sparar maskens livslängd och utövarens hälsa att ha den i lådan. 230 boxen klarar även att man har på flera filter vilket är ett måste om man hanterar läskiga produkter🤓