Mitt i magsjuka trillade dessa skönheter in Handverktyg, hyvel, trähandtag, metall, arbetsverktyg, bord, bakgrund med verktygsdelar och förvaringslådor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en gammal, sliten stekpanneskaft i kök. Bakgrunden är otydlig med kökstillbehör och inredning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En hyvel från @stigen och en krympburksskölp från Djärv
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 11 till
  • Laddar…
Den här ramla in med kranbil idag. Kan vara svårt att se på bilden men det är en format 4 h 08 CNC maskin. Ska bli riktigt roligt att få igång den.
Verkstad med CNC-fräs, dammsugarslangar, hyllor med trämaterial, ordnad, ljus, arbetsdiagram på vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
saiter och 22 till
  • Laddar…
katos katos skrev:
Den här ramla in med kranbil idag. Kan vara svårt att se på bilden men det är en format 4 h 08 CNC maskin. Ska bli riktigt roligt att få igång den.
[bild]
Eh du har den inte som hemmamaskin? För då blir man riktigt avis...
 
  • Gilla
SvanteC
  • Laddar…
katos katos skrev:
Den här ramla in med kranbil idag. Kan vara svårt att se på bilden men det är en format 4 h 08 CNC maskin. Ska bli riktigt roligt att få igång den.
[bild]
Hej
Du kommer inte ångra dig riktigt trevligt att ha en cnc som kommer att spara mycket tid i det långa loppet.
Sen tar det ett tag att bli kompis med maskinen.
 
  • Gilla
katos
  • Laddar…
katos katos skrev:
Den här ramla in med kranbil idag. Kan vara svårt att se på bilden men det är en format 4 h 08 CNC maskin. Ska bli riktigt roligt att få igång den.
[bild]
Vad behöver man för huvudsäkringar för den?
 
Brytpinne (?) till min Koloss!
Ett skruvmejselhandtag, en förlängare, bits och en bitshållare på ett träbord. Verktyg för skruvning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Eh du har den inte som hemmamaskin? För då blir man riktigt avis...
Jag har snickeriet hemma hos mig. Men den är såklart inte köpt för privat användning om det svarar på frågan.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
Verktygsrelaterat åtminstone. Saknade väska till sticksågen och multifräsen så nu ska jag få lite ordning på prylarna. Lådorna är köpta på amazon och ska kompletteras med lite formskuren foam från Norrpack.

Blå Makita verktygslådor på bord, inredningsdetaljer, ljusstake, lampa, fönster reflektion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tom blå verktygslåda öppen på träyta, med saxliknande objekt och fönster i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Äntligen en riktig mask!

Blå andningsmask med filter ovanpå blå förpackning, på mörkt köksbänk bredvid kaffebryggare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
johel572 och 18 till
  • Laddar…
B Bomba skrev:
Äntligen en riktig mask!

[bild]
Sundströms masker är riktigt bra. Kom ihåg att förvara den i lådan när su inte använder den😀
 
  • Gilla
Bomba
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Sundströms masker är riktigt bra. Kom ihåg att förvara den i lådan när su inte använder den😀
Av vilken anledning? Tänker du på exempelvis kolfilterna?

Fick ingen låda till min (har man stor träskalle så får man köpa utan låda).
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Av vilken anledning? Tänker du på exempelvis kolfilterna?

Fick ingen låda till min (har man stor träskalle så får man köpa utan låda).
Då får du ha den på dygnet runt. 😎😂
 
  • Haha
  • Älska
Dublin och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Av vilken anledning? Tänker du på exempelvis kolfilterna?

Fick ingen låda till min (har man stor träskalle så får man köpa utan låda).
Jag har SR 230 boxen vilket jag rekomenderar. Dels åldras filtret men ännu värre är om masken blir kontaminerad på insidan. Så det sparar maskens livslängd och utövarens hälsa att ha den i lådan. 230 boxen klarar även att man har på flera filter vilket är ett måste om man hanterar läskiga produkter🤓
 
T trojlee skrev:
Jag har SR 230 boxen vilket jag rekomenderar. Dels åldras filtret men ännu värre är om masken blir kontaminerad på insidan. Så det sparar maskens livslängd och utövarens hälsa att ha den i lådan. 230 boxen klarar även att man har på flera filter vilket är ett måste om man hanterar läskiga produkter🤓
Nu har jag mest mitt som ett dammfilter, men då förstår jag =)
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Av vilken anledning? Tänker du på exempelvis kolfilterna?

Fick ingen låda till min (har man stor träskalle så får man köpa utan låda).
Även för att delvis hålla den undan uv-strålning, gummit/silikonet blir inte najs av att ligga i solen.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.