Blocketannons-träffade vad som skulle visa sig vara en trevlig byggahusare på en sjukt kall blåsig parkering i eftermiddags o åkte hem 1300:- fattigare men två maskiner rikare. Nu kan verkstans enda kvarvarande skabbmaskin pensioneras (den på nedre bilden).
En verkstad med oscillerande spindelslip och öppen verktygslåda med DEWALT sticksåg och instruktionsbok.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Elverktyg, sticksåg, Black & Decker, sladd och kontakt, metallblad, på bänk, arbetsutrustning.
Skapa konto

• Gilla
Rickard. och 15 till
  • Laddar…
Det var ett bra klipp!!👍

• Gilla
asje och 1 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Det var ett bra klipp!!👍
Tyckte jag också men jag var inte på något vis snabb på dom här prylarna.

M maria01 skrev:
[länk]

denna har jag idag
Jag har en Bosch som länkad tidigare och är nöjd. Vad funkar dåligt med din Ryobi? För svag? Kommer inte åt?

M Mach77777 skrev:
Jag har en Bosch som länkad tidigare och är nöjd. Vad funkar dåligt med din Ryobi? För svag? Kommer inte åt?
den vibrerar ju bara

• Haha
Appendix
  • Laddar…
C Conne3 skrev:
Lyckades knipa vad som verkade vara den sista, stort tack för hjälpen!
Verkar dock inte som att min kommer skickas. Fått mail från Amazon där dom skrev att om inte varan skickas inom 7 dagar så återbetalas pengarna och säljaren har lämnat Amazon. Så lär nog inte bli skickat.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
C Chokladmonster skrev:
Verkar dock inte som att min kommer skickas. Fått mail från Amazon där dom skrev att om inte varan skickas inom 7 dagar så återbetalas pengarna och säljaren har lämnat Amazon. Så lär nog inte bli skickat.
Ajdå, det var ju synd. To good to be true 🙃

M maria01 skrev:
den vibrerar ju bara
Dum fråga men du kör slippapper? Slipdelen vibrerar och snurrar? Den kanske är trasig för nog ska den slipa när man använder den.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Om du har dammsugare kopplad till excenterslipen måste du antagligen se till att det läcker in lite luft vid kopplingen mellan maskin och slang. (Slangar avsedda för ändamålet har oftast en ventil som kan öppnas så läckaget blir lämpligt.)
Annars finns det risk att slipsulan suger fast mot underlaget så att maskinen inte orkar rotera. Friktionen blir enorm.
Min blå Bosch GEX 125-150 AVE eller vad den nu heter står i stort sett stilla om jag inte läcker in lite luft när jag kör den.

//Ronnie

• Gilla
Emil.P och 3 till
  • Laddar…
En grön Parkside bänkslipmaskin med en slipsten och ett slipband, placerad på en arbetsbänk.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
SC Aero SC Aero skrev:
[bild]
Meddela gärna hur den funkar. Den är på min "funderar på" lista.

• Gilla
Emil.P och 1 till
  • Laddar…
Det blev ett par peltorkåpor i dag.

Flera förpackningar av 3M Peltor hörselskydd i ett fordon.
Skapa konto

• Wow
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
lundo27 och 24 till
  • Laddar…
Jonas Persson
M MLindstrom skrev:
Det blev ett par peltorkåpor i dag.

[bild]
Vi är hemliga av oss här på BH, men nu kom en pusselbit.

Man med flera öron formade i ett mönster över ansiktet, konstnärlig bildmanipulation, lila bakgrund.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
BengtH och 4 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Festool RO 90. Fantastisk maskin.
hade en hatverkare här igår fråga om han hade nån maskin med sig och jag fick testa hans festool ro 150 var helt underbar gick så jävla fort med

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.