Lugn o fin nu ta ett djuuuupt andetag och ett par öl , försök sedan igen på nytt om det inte fungerar gör du om proceduren igen o igen.
Tror nog att ett par dagar till med lite grejande o slamrande i garaget så vill frugan nog ha en kamera också.
Jycken skäller o springer till ytterdörren varje gång det låter i garaget o frugan går ju o tittar förstås om det är någon där.
Tror nog att ett par dagar till med lite grejande o slamrande i garaget så vill frugan nog ha en kamera också.
Jycken skäller o springer till ytterdörren varje gång det låter i garaget o frugan går ju o tittar förstås om det är någon där.
ha ha nu fick jag igång det *jiiiiiipiiiii*
boven i dramat verkar vara en brödsmula under en tangent som gjorde att den bara reggades 1 gång vid lösenordet ha ha
nu ska jag bara lista ut hur man gör för att få notiser vid ljud och rörelse =)
ha ha kom o tänka på när mina andra kameror skrämde livet ur sambon. Hon var själv hemma ( ungarna låg o sov ) mörkt som fan ute och jag har en lampa på garaget som går på rörelse. Alla kameror visas på tv:n i v-rummet och plötsligts tänds det där ute ha ha
tanten ringer och är helt hysterisk och jag som är på väg hem får gasa "lite" innan hon ser att det kommer fram ett rådjur bakom garaget på en av de andra kamerorna *s*
Ibland sitter man bara o tittar och tror att något ska hända =P därför vill jag ha kameror som går igång och larmar när något händer istället he he
Funkar denna bra så åker det upp utomhuskameror också... =) eller så köper jag en box som hanterar alla, finns på min önskelista =)
boven i dramat verkar vara en brödsmula under en tangent som gjorde att den bara reggades 1 gång vid lösenordet ha ha
nu ska jag bara lista ut hur man gör för att få notiser vid ljud och rörelse =)
ha ha kom o tänka på när mina andra kameror skrämde livet ur sambon. Hon var själv hemma ( ungarna låg o sov ) mörkt som fan ute och jag har en lampa på garaget som går på rörelse. Alla kameror visas på tv:n i v-rummet och plötsligts tänds det där ute ha ha
tanten ringer och är helt hysterisk och jag som är på väg hem får gasa "lite" innan hon ser att det kommer fram ett rådjur bakom garaget på en av de andra kamerorna *s*
Ibland sitter man bara o tittar och tror att något ska hända =P därför vill jag ha kameror som går igång och larmar när något händer istället he he
Funkar denna bra så åker det upp utomhuskameror också... =) eller så köper jag en box som hanterar alla, finns på min önskelista =)
det enda jag saknar är en bildsekvens eller ljud som orsakade larmet...
även om någon slår in en ruta... larmet går... sen ser eller hör inget
sen kommer ett larm om att något passerat kameran... går in o kollar och ser inget..
även om någon slår in en ruta... larmet går... sen ser eller hör inget
sen kommer ett larm om att något passerat kameran... går in o kollar och ser inget..
Redigerat:
Rent funktionellt är den bra 
Om man bortser från inspelningen.
Hunden skäller när någon närmar sig huset, ljudlarmet går och jag välkomnar sambon hem på avstånd 😄
Dock tveksam till om upplösningen är tillräcklig, tycker att det blir lite ofokuserat men det kan ju ha med mobilen att göra
Om man bortser från inspelningen.
Hunden skäller när någon närmar sig huset, ljudlarmet går och jag välkomnar sambon hem på avstånd 😄
Dock tveksam till om upplösningen är tillräcklig, tycker att det blir lite ofokuserat men det kan ju ha med mobilen att göra
Klicka här för att svara
