Jag har en Cylinda sverigetvätten som varit fantastisk fram till nu.
Den började få svårt att tömma ut vattnet när det var mycket tvätt i maskinen.
När jag därefter tittade (när den tvättade) märkte jag att den knappt centrigurerade.
Kolen tänkte jag, men de såg fina ut (se bild).
När jag nu monterade ihop den (med samma kol) vill den inte centrifugera alls.
Några ideer?