Hej allesammans,

Min diskmaskin (Cylinda 3035 Fi) började nyligen att visa felmeddelande E02 och efter lite googlande så förstår jag det som att det är fel på vattentillförseln till maskinen. Dock så kommer det vatten in, då botten fylls upp något innan felmeddelandet dyker upp. Har ändå bytt aquastopp + slang men det har tyvärr inte löst problemet.

Är det någon klok där ute som möjligtvis vet vad felet är och om det går att lösa?

Tacksam för all hjälp!
 
När jag fick det felet hade jag glömt tömma mina byxor på buntband. 😅
Det satt ett buntband i impellern (tror den heter så) som inte kunde snurra och därför inte kunde tömma ur vattnet.
 
  • Wow
useless
  • Laddar…
B
Müssli Müssli skrev:
När jag fick det felet hade jag glömt tömma mina byxor på buntband. 😅
Det satt ett buntband i impellern (tror den heter så) som inte kunde snurra och därför inte kunde tömma ur vattnet.
Hur ofta brukar du diska dina byxor? 😅
 
  • Haha
  • Gilla
Saxsson och 2 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Hur ofta brukar du diska dina byxor? 😅
Ops, jag låter inlägget stå kvar som straff till mig själv för att jag läser för snabbt (eller inte alls). 😁
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.