Spånsug cyklon från bill pentz ritning i galvad plåt. Har fungerat kanon men behöver ha en större.
Byggtråd finns här på forumet. Visuellt är den inte så snygg men funktionen är väldigt bra. 99.9% separering.
Har kört med en 3kws motor. Som jag behåller.
Cyklon kan jag tänka mig mig 500-1000kr för. Patronfilterna kostar 8000kr nya så skulle vilja ha 2000kr för dom.
Byggtråd finns här på forumet. Visuellt är den inte så snygg men funktionen är väldigt bra. 99.9% separering.
Cyklon kan jag tänka mig mig 500-1000kr för. Patronfilterna kostar 8000kr nya så skulle vilja ha 2000kr för dom.
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
1. Du glömde skriva var den finnskatos skrev:
Spånsug cyklon från bill pentz ritning i galvad plåt. Har fungerat kanon men behöver ha en större.
2. Ingår fläkten? (Eller den du menar när du skriver motorn?)
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara