imported_jo skrev:
Man kan ju tycka att ,då man gått i konkurs över 30 ggr då är det ju nåt fel man gör...
Inte för att jag tänker försvara Curt Wrigfors som husentreprenör men det är en viss skillnad på att gå i konkurs med 30 bolag och gå i konkurs "30ggr"...

Nä verkligen ingen ska försvara honom ,men oavsett om man går i konken 30 ggr eller med 30 st bolag så gör man fortfarande nåt väldigt fel.

K
Nä verkligen ingen ska försvara honom ,men oavsett om man går i konken 30 ggr eller med 30 st bolag så gör man fortfarande nåt väldigt fel.
Jag försvarar inte heller Curt Wrigfors, men nästan alla 30 lär ju ha kommit samtidigt i början på 90-talet, när TeamBoro gick i konkurs..

30 st bolag i konkurs kan i praktiken vara pga en stor koncern som genom dominoeffekt drar med sig övriga bolag i botten så nja, vill inte riktigt hålla med. Då pratar jag om konkurser generellt och har ingen koll på hur Wrigfors bolag eller koncernstruktur såg ut så det lämnar jag osagt.

K
30 st bolag i konkurs kan i praktiken vara pga en stor koncern som genom dominoeffekt drar med sig övriga bolag i botten så nja, vill inte riktigt hålla med. Då pratar jag om konkurser generellt och har ingen koll på hur Wrigfors bolag eller koncernstruktur såg ut så det lämnar jag osagt.
Det var så jag menade. Känns som att många av de 30 kan ha kommit samtidigt som hans koncern gick omkull i början på 90.

Curt Wrigfors vad ansvarig hos VimmerbyHus ända fram till att de fick reda på att avsnittet skulle sändas. Säjer en del om det företaget

Spiken 365 skrev:
Curt Wrigfors vad ansvarig hos VimmerbyHus ända fram till att de fick reda på att avsnittet skulle sändas. Säjer en del om det företaget
Hej Curt....

Källa på det tack.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.