Hej Jeffe
Du menar en luft/vatten värmepump antar jag.
VI har en CTC Regent från 91, den går inte att stänga av och endast ha varmvatten-beredare igång.
Huvudbrytare på pannan stänger av allt, cirk.pump-brytare stänger av cirkulationspumpen till elementen.
Brännare stänger av ström till brännare, sen är det inte så mkt mer.
Enda sättet att ha vv-bererade igång när du stänger av pannan är att värma den med en pellets eller oljebrännare.
Alt. sätta en temporär beredare vid sidan om och koppla bort pannan.
Jocke