Håller på med att byta värmesystem. Har nu pelletsbrännare Baxi med kulvert o Nibe VVM225 (2 hus). Fick offert på bergvärme CTC GSi 612, och luft-vatten CTC EcoAir 622M, CTC EcoZenith i255L. Känner inte till CTC. Någon som har erfarenheter med märket? Är det bra?