Håller på med att byta värmesystem. Har nu pelletsbrännare Baxi med kulvert o Nibe VVM225 (2 hus). Fick offert på bergvärme CTC GSi 612, och luft-vatten CTC EcoAir 622M, CTC EcoZenith i255L. Känner inte till CTC. Någon som har erfarenheter med märket? Är det bra?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.