P Protex skrev:
Hej. Vi köpte hus i Juni med den pannan. Hade manualen kvar. [bild]
Hej. Skulle man kunna få denna manual? Har flyttat in i ett hus med denna panna men har inte manualen. Scanna och maila?? mats__larsson@hotmail.com notera att det är två understreck. Tack i förhand
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.