Har fått erbjudande att bli referensperson till Crown kök och kommer därför kunna få ett fördelaktigt pris. Men jag vill ju inte köpa grisens säcken... Så finns det nån som har några erfarenheter av crown kök? Både pos som neg tas tacksamts emots!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.