Hej, jag har blivit erbjuden att köpa ett växthus som heter Crittall.(Engelskt från Witham, Essex)

Är det någon som känner till denna typ av växthus & har några erfarenheter av detta? Positiva / negativa.

Det fattas en hel del rutor så jag är lite tveksam i fall alla delar finns kvar.
Undrar om det går att få tag i delar till det.

Det är 2 mm glas i det - är det bra?

Skall jag slå till?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.