Hej

Har precis monterat in en Comfort insats http://www.kaminexperten.se/produkt/Komfort
Nu när allt är klart och installatören har lämnat så tycker jag att det är ganska fult med gliporna runt om insatsen. Går detta att ordna på något sätt? Kan man sätta dit något som täcker för men som ändå inte täcker? För det är väl som så att insatsen kräver luft, både ovanför, nedanför samt på sidorna?

Sen så har de murat lite slarvigt runt om, kan man fixa till detta med vanligt spackel eller bör man använda något annat material, om ja, vad i så fall?

Tacksam för all hjälp
 
IMAG0857.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Så här ser den ut
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.