Samma problem här.
win7, IE9, Flash 11,2,202,235
Kör mycket annat med Flash, och detta felet märks inte på andra banners eller alla flashbaserade spel på Facebook. Tror ni kan dra slutsatsen att det är just deras banner.
(Som ni ser är det här inlägget publicerat efter att det nya forumet tagits i drift)
CO-bugg.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Den stora pilen är inget fel utan ett trick helt enkelt. Första gången jag såg det tyckte jag om det och visade upp det för mina barn som också tyckte om det. Efter ett tag och när jag såg bannern där uppe istället för till höger så började jag tycka den var irriterande och nu när jag läser denna tråd så har jag bestämt mig för att inaktivera flashdelen av annonen så nu är den mycket snällare.
 
  • Gilla
Herr_JT och 1 till
  • Laddar…
Skönt, nu snor inte clas ohlson min muspekare längre. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.