Nu har även Citcop (som langat värmepumpar till låga (?) priser rätt länge) börjar sälja vvsprylar i en webbutik.

Priserna verkar vara i linje (dock utan moms i webbutiken) med sigro och rinkaby, men någonstans stod det att man inte debiterar frakt för vvs-sortimentet.

Är det någon som vet om man som privatperson kan handla a v Citcop?

Citcop säljer endast till FÖRETAG... :P

Nja, organisationer också ;)
Kopierat från
http://www.citcop.se/vvs/ Försäljningsvillkor

Försäljning
Försäljning från Citcop sker endast till momsregistrerade företag och organisationer. Vid beställning åligger det svenska företag och organisationer att ange organisationsnummer och utländska företag och organisationer att ange giltigt VAT-nummer. Produkter från VVS-sortimentet säljs endast till svenska företag.

Jag tycker mig ha hört att privatpersoner har handlat värmepumpar där också.... ???

Kan tänkas, men det är väl inte officiellt :-/
Vi blev erbjudna av en "bekant" att handla där när vi skulle byta luftvärmepump, men det blev inte så :P

MathiasS skrev:
Jag tycker mig ha hört att privatpersoner har handlat värmepumpar där också.... ???
Oftast så känner man väl alltid någon som har en regad firma som kan köpa ut åt en.. ;)

Har en kompis som har jordbruk så jag fixade ett konto på dahl åt han som jag får nyttja.. ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.