På vilken sida monterar man cirk pump kalla eller varma sidan, ska ladda tekniktanken i huset från pannrum med slavtank.
 
jag har min på returen närmast tekniktanken
 
På returen så spar man pumpen logiskt eller?
 
Krilleman
En vanlig pump är gjord för att sitta på tilloppet och klarar av det galant!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.