Har en anläggning för frikyla som har en separat cirkulationspump på ett avstick från brineledningen ner i berget . När frikylan behövs så kopplas cirkulationspumpen in men den visar 0 (se bild) och sedan efter kanske 10 minuter går den över i felkod E1 istället.
Det verkar dock flöda igenom den för rören blir kalla på båda sidorna, men det kanske är VP:ens cirk.pump driver igenom vätska genom avsticket och den cirk.pumpen också.
Förr i tiden kunde man ju snurra loss axeln med en skruvmejsel... Kan man komma åt nåt på en sån här pump utan att tömma systemet?
Det verkar dock flöda igenom den för rören blir kalla på båda sidorna, men det kanske är VP:ens cirk.pump driver igenom vätska genom avsticket och den cirk.pumpen också.
Förr i tiden kunde man ju snurra loss axeln med en skruvmejsel... Kan man komma åt nåt på en sån här pump utan att tömma systemet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
