Hej!

Skulle min tegelfasad klara av lasten från en chinsstång ämnad för träning (pull-ups) ?
Jag väger förövrigt runt 85 kg.

Bifogar konstruktionsritning på huset.

Huset är byggt 1959 och har gul tegelfasad.

Jag hoppas det blev rätt forumdel....

Tack på förhand!
T.R.

EDIT: bildlänk https://imgur.com/a/Bt7hrat
 
Tror du måste skruva den genom teglet in i regelverket. Men också sätta en regel mellan tegel och stångens fästen så kan du få mer fästyta för regeln så att säga
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.