Milkshaken
Bäst är ändå en Kirbymaskin.... Gör rent i alla lägen, till ett litet dyrare inköpspris, men håller desto längre + attdet gör mera rent än alla dammsugare tillsammans...
:):P

Mheel skrev:
Kan man montera ett uttag i taket? Är det några special uttag som låser slangen eller går det med vanliga?
Vill inte knacka upp väggen för att montera dom där. Höjden är ca 220cm så man når utan problem.
Det går med vanliga uttag, har monterat på jobbet på detta viset och fukar fint

Milkshaken skrev:
Bäst är ändå en Kirbymaskin.... Gör rent i alla lägen, till ett litet dyrare inköpspris, men håller desto längre + attdet gör mera rent än alla dammsugare tillsammans...
:):P
Det där var ett iroinskt inlägg hoppas jag !!?
De där dyra "städmaskinerna" hade vi en säljare hör för ett par år sen som vi dumt nog lät komma in och demonstrera - maken till pushig försäljare har jag knappt sett !!!

Nu lät dammsugaren som ett mindre reaplan, var stor och klumpig som en volvodumper och kostade som en bättre begagnad bil (köper mna på internet av andra som blivit påhyvlade den så kan man få dom för ett par tusen eller tom mindre) så jag var inte sugen för fem öre - men ändå...

Jag har dock funderat på att sätta in en industridammsugare som centraldammsugare- har en bra central ihålig trappstolpe som man kan eftermontera grejjerna i - tyvärr inte möjlighet till ventil utåt dock :(

/K

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.