Jag köpte weber lagningsmassa fin. Skulle funka bra för innerväggarna i källaren enligt experten på Beijer.
Blev det bra med den produkten? Var det svårt att jämna ut? Tänkte köra med samma tror jag. weber wall plaster fine. Och har målade väggar som du i källaren och är inte nån plastfärg på väggarna.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.