Har en betongtrappa som jag tänkte ge ett ansiktslyft.Tittade på fasadskivor i fibercement, de håller att grävas ned och verkar vara väldigt tåliga. Har någon testat att klä in en betongtrappa i dessa? Tjockleken är perfekt, dörren kommer att kunna öppnas utan problem och skivorna ser ju ut att vara väldigt halksäkra.Tänker att man klistrar fast dem med PL eller annat konstruktionslim för utomhusbruk.

Kan det funka?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.