1 388 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Celluslosaisolering i skivor i Stockholm?
Nån som vet var man kan köpa cellulosaisolering i skivor i Stockholmstrakten till någorlunda anständiga priser??
Gärna norrort.
Har tidigare kört en del med Isolinas linull men nu verkar det mest vara Bauhaus som säljer dem och de är ju inte direkt billiga.
Feelingwood fanns enligt ryktet tidigare i Järfälla men jag hittar inget längre.
iCell har ju sagt att de nu äntligen har sina skivor till försäljning men jag har inte hittat nån återförsäljare än...
Nån som är uppdaterad på läget? Skulle behöva ett par par hundra m2 70mm och 45mm isolering.
Gärna norrort.
Har tidigare kört en del med Isolinas linull men nu verkar det mest vara Bauhaus som säljer dem och de är ju inte direkt billiga.
Feelingwood fanns enligt ryktet tidigare i Järfälla men jag hittar inget längre.
iCell har ju sagt att de nu äntligen har sina skivor till försäljning men jag har inte hittat nån återförsäljare än...
Nån som är uppdaterad på läget? Skulle behöva ett par par hundra m2 70mm och 45mm isolering.
Cremab har tydligen iCell på lager i Täby men det är det enda jag hittat än så länge. Hade ju varit kul om någon av de stora kedjorna hade tagit in nåt. Bauhaus hade ju Vital förr i tiden, innan fabriken brann ner allltså.
Klicka här för att svara