Någon som har erfarenhet av cellplast som isolering? Jag funderar på att använda det på kallvinden som isolering. Känns som ett fräscht material...?
 
Beroende på variant kan det vara väldigt lättantändligt. Svårt att få det tätt i skarvarna och mot reglar mm.

Glasull eller lösull är ett mycket bättre alternativ till vinden.
 
  • Gilla
guggen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.