Hej.
Ska lägga laminatgolv på befintligt brädgolv.
Pratade med en golvläggare som sa att jag skulle limma golvgips och sen lägga laminatgolv för att minska knarrandet i brädgolvet. Nu är frågan hur det är med primer. Tänkte använda mig av Casco boardfix och där står det ett sugande material ska primas innan. Ska man prima brädgolv och undersida av golvgips eller hur fungerar det?