De hade bytt axeln och säkert annat och den var OK varken mer eller mindre. Dock är den extremt känslig för vilka blad som används och enligt Festool måste bladen var de tjockaste om skenan och skentillbehöret används, annars skjuvar det hela sig. De visade sig på ett högst tydligt sätt vid besöket hos Sernbrandt dessutom...
Klicka här för att svara