Ja och jag får för mig att den också vibrerar mindre, men då jag inte kört dem samtidigt kanske jag bara inbillar mig.
 
Ville bara uppdatera med infon att den åker in på garantirep. Ska bli spännande att se hur den är efter verkstadsbesöket. :)
 
De hade bytt axeln och säkert annat och den var OK varken mer eller mindre. Dock är den extremt känslig för vilka blad som används och enligt Festool måste bladen var de tjockaste om skenan och skentillbehöret används, annars skjuvar det hela sig. De visade sig på ett högst tydligt sätt vid besöket hos Sernbrandt dessutom...
 
Att även Festool har släppt mindre lyckade produkter:P Ibland får man nästan Sekt vibbar alá Apple när man läser om Festool på det här forumet.:D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.