jag ska lägga en bild, nu går jag hem
 
Rebeka skrev:
(Det enda du kan bygga är då något som inte kräver bygglov, typ enklare carport på max 15 kvadratmeter)

kan jag dela i så fall carporten, 2 st på 15m2, brevid varandra :)
uh det är jobbigt det bättre att jag river när allt
Nej, det är 15kvm totalt, inte valfri mängd 15kvm stora byggnader.
 
jag kan inte bifoga bild, hur gör man
 
vem är du ricken?
kan du inte skriva hur man gör?
 
här kommer dem: )
 
GetAttachment.aspx
 
GetAttachment.aspx
 
Du kan inte länka till bilder i ett mail, maila dom vidare till mig så ordnar jag det åt dig. Alternativt så lägger du upp dom på pixbox, photobucket eller liknande.
 
men ser ni inte bilder som jag klistrade in bara, jag ser dem.
 
Ja, dom är länkade till din dator, därför ser du dom men inte vi.

Maila dom...
 
När du öppnat rutan "skicka svar" scrollar du ner en bit till Valfria inställningar. Där hittar du Bifoga och vad som är tillåtet (jpg gif och så vidare)
 
vi ska se om jag fixar det där
 
  • nr.1.jpg
  • 2.jpg
dem var stora tror jag
 
en gång till
 
  • nr.1.jpg
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.