Vilken tv-sändningär bäst enligt er

  • CANAL DIGITAL

    66 Röster 66,0%
  • VIASAT

    9 Röster 9,0%
  • BOXER

    27 Röster 27,0%
  • Antal röster
    100
Frågan var om det kom med beställningen..

Då kanske jag skall ta och beställa, så blir jag nog en populär pappa.. en liten stund iallafall ... :)

Jonas
 
johu skrev:
Ni som beställde från Fyndbörsen:
Slapp ni anslutningsavgiften och fick 3 månader fritt när ni beställde enbart Familjepaketet?
Verkar lite oklart där tycker jag...
Svar ja
 
Här kör vi CD.
Tycker det är ruskigt fult att när man har bundet abonnemang helt plötsligt höja avgiften och slänga in HD kanalerna.
Jag har varken box eller TV som klarar det! Och inga brev eller nåt kom det, bara en notering om att autogirot har ändrats...

Ska väl ringa och klaga nån dag.. dom får väl bjuda på en HD box eller nåt i alla fall... har ju trots allt varit kund sen 2002!

Eftersom jag är motorsport fanatiker så känns det ju nu som Viasat har övertaget.
Eurosport tappade ju Moto GP dit med så nu är det bara WTCC kvar på den kanalen.
I övrigt är det ju inte mycket att hurra för med motorsport på CD.
Motors TV blev ju kass just när CD började erbjuda det (Tappade BTCC mm)

Tur att det finns mycket motorsport på nätet!

Disney kanalerna är ju bra för lillkillen... han sitter väl där mer än han borde och när han inte sitter där sitter tanten där... kan ni gissa var jag sitter? :)

// Magnus
 
de får väl inte höja avgiffterna när du skrivit kontrakt på en viss summa ? ring och klaga! en box tycker jag du ska ha gratis..
 
Majgårdarna
Ni som har köpt Canal Digitals HD box med hårddisk.
Följer det med ett nytt huvud när man köper boxen?Är kund hos Canal digital
 
Inte för att jag har köpt någon HD-box men CD säger att det skickas med ett quad-huvud.
 
Även jag funderar på en HD-box. Men går det att få tag på biligare/bättre/osv än från CD?
De erbjuder rätt bra pris på CD, men ytterliggare 24månaders bindningstid tycker jag inte om. Har 11 kvar på nuvarande bindningen..
 
fubar skrev:
Även jag funderar på en HD-box. Men går det att få tag på biligare/bättre/osv än från CD?
De erbjuder rätt bra pris på CD, men ytterliggare 24månaders bindningstid tycker jag inte om. Har 11 kvar på nuvarande bindningen..
Jag har också CD, men inte HD-box..

Ringde till CD och frågade vad som gällde ifall jag skulle köpa en sådan av dem.
Ifall man köper en box av dem så plussas det på 24 månader, men befintlig bindningstid tas bort.
Alltså i ditt fall så binder du 24 månader, men de 11 månader som finns i dagsläget plussas inte på. Det blir alltså inte 35 månaders bindningstid. Blev det begripligt?:o
 
Majgårdarna
V8dc skrev:
Jag har också CD, men inte HD-box..

Ringde till CD och frågade vad som gällde ifall jag skulle köpa en sådan av dem.
Ifall man köper en box av dem så plussas det på 24 månader, men befintlig bindningstid tas bort.
Alltså i ditt fall så binder du 24 månader, men de 11 månader som finns i dagsläget plussas inte på. Det blir alltså inte 35 månaders bindningstid. Blev det begripligt?:o
Tack för infon :)
 
Gällande frågan i omröstningen...

För min del var det aldrig nån diskussion...Premier League, Serie A, Allsvenskan, NHL, Elitserien...Canal Digital så klart!
 
matwe skrev:
Gällande frågan i omröstningen...

För min del var det aldrig nån diskussion...Premier League, Serie A, Allsvenskan, NHL, Elitserien...Canal Digital så klart!
Jo men frågan i omröstningen gäller Canal Digital utan Canal Plus...
 
Han kanske menade att valet för honom blev Canal Digital för att han där kan få Canal+? ;)
 
matwe skrev:
Gällande frågan i omröstningen...

För min del var det aldrig nån diskussion...Premier League, Serie A, Allsvenskan, NHL, Elitserien...Canal Digital så klart!
Det där läste jag som att man bör undvika CD :D
 
Varför ska man beställa från fyndbörsen och inte direkt ifrån canal digital?
Har precis köpt hus och ska beställa canal digital och undrar om det är bättre att beställa från fyndbörsen istället för från canaldigital direkt? Vad jag kan se på deras hemsidor så är priset detsamma.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.