7 856 läst ·
19 svar
8k läst
19 svar
Ca: pris på Tångudden.
Vi hr totalentreprenad och tycker att vi får ett väldigt fint hus för pengarna. Men vi har trä - liggande panel-vill du ha sten får du nog plussa på lite.Vi är hittills väldigt nöjda med Myresjöhus,kan vara lite förvirrande vad slutpriset blir innan man skriver på slutbeställningen bara. De har ett ganska lågt grundpris men sedan får man lägga till ganska mycket i tillval om man ill ha ett lite bättre hus.
Intressant info, tack! Vi ska också ta en träff med Myresjöhus och se var vi landar prismässigt. Tomten är så gott som ordnad (geoteknisk undersökning idag - förhoppningsvis utan negativa överraskningar) med kontraktsskrivning på fredag. Sedan börjar jakten på det optimala huset 
Jag undrar samma sak som Fredrik. Vi har fastnat för Tångudden. Ngn som har koll på vad ALLT kostar, allt minus tomten? En säljare från MH nämnde siffran 2,9 till mig...kan det stämma? Låter lite dyrt i mina öron. Han preciserade dock inte alls vad som ingick, dessutom var han ganska dryg och "svårpratad" så jag orkade inte ställa följdfrågor...tänkte luska på egen hand först. 
Klicka här för att svara