Håller på och monterar ner verkstaden pga kommande rivning. Funderar på avyttra ovan nämnda maskin. Vad är rimligt att man begär? Köpte den ny från ÅF 2020 eller 2021 med vinkelanhåll. Förstår att den inte tillverkas längre.
Har varken gått mycket eller hårt. Slipat mindre trä och plastbitar till knivskaft på den.
Vad säger maskinexperterna här?
Har varken gått mycket eller hårt. Slipat mindre trä och plastbitar till knivskaft på den.
Vad säger maskinexperterna här?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Eller lägg ut den till salu för ett pris du blir nöjd med om den säljs för. Om någon köper den är allt frid och fröjd, om inte, så har du kvar en bra maskin.Alltgår skrev:
Klicka här för att svara