Blir strax färdig med den yttre renoveringen av brunnen, dock så hade jag inte tänkt på det med avluftning.
Förra locket var inte tätt så det problemet fanns ej då, nu tänkte jag göra det så tätt att sniglar ej kommer in.
Hur gör man en bra avluftning, med nät/sil? Ser att det finns något att köpa i plast, men jag föredrar varmgalvat.
Finns det någon färdig produkt att köpa så misslyckas jag med är hitta den. Hittar bara att man bör ha en avluftning, inte vad man ska använda.