Hej.
Det är så att jag har ett eternithus med lertegel.
Har funderingar på att plocka bort eterniten och tilläggsisolera huset och sedan sätta dit någon sorts av panel. Hur är det med luftspalt och allt annat, vad bör man veta när man gör sådant?
Någon som har något tips?
Mvh marie