Johan Klinthammar #1 Medlem · 1 inlägg 24 okt 2021 21:55 Johan Klinthammar Medlem 1 inlägg 24 okt 2021 21:55 #1 Ska byta pump på min laddomat 21. Sitter nu en WILO RS25-6-3. Pumpen sitter vid vedpannan och går till en 3 kubiks ackumulator. Någon som har tips på ersättningspump? #cirkulationspump
Ska byta pump på min laddomat 21. Sitter nu en WILO RS25-6-3. Pumpen sitter vid vedpannan och går till en 3 kubiks ackumulator. Någon som har tips på ersättningspump?
Magrand #2 Medlem · 287 inlägg 24 okt 2021 22:16 Magrand Medlem 287 inlägg 24 okt 2021 22:16 #2 Den här https://www.rskdatabasen.se/kategor...ar/ackumulatorstyrning/wilo-rs25-6-5761996-64