Hej
Jag håller på att byta ut mina gamla ventilationsluckor i min lägenhet till rosettventiler men har stött på ett problem.
Jag har fått bort luckan men ser nu att det sitter två spår i innerramen, vilket gör att jag inte kommer få dit min nya ventil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som har varit i samma situation eller vet hur man lättast får bort spåren?
Tacksam för all hjälp jag kan få!
/Robin