M Mo87 #1 Medlem · 5 inlägg 31 mar 2022 14:50 Mo87 Medlem 5 inlägg 31 mar 2022 14:50 #1 Hej! Är det någon som baserat på bilden nedan kan säga vad vårt innertak är gjort av? Är det så kallad Tritex? #byta #innertak
Hej! Är det någon som baserat på bilden nedan kan säga vad vårt innertak är gjort av? Är det så kallad Tritex?
T tergo #2 Medlem · 6 122 inlägg 31 mar 2022 14:57 tergo Medlem 6 122 inlägg 31 mar 2022 14:57 #2 kanske tretex prova med en synål om du kan trycka in 10-15 mm så är det troligen det
M Mo87 #3 Medlem · 5 inlägg 31 mar 2022 15:00 Mo87 Medlem 5 inlägg 31 mar 2022 15:00 #3 Tack! Huset är byggt -65 och om jag förstår det rätt så var det vanligt att man använde sig av det då?
Tack! Huset är byggt -65 och om jag förstår det rätt så var det vanligt att man använde sig av det då?