1 345 läst ·
14 svar
1k läst
14 svar
Byta uttag på engelsk CTL26E
Hejdade precis orderfingret när jag insåg att en CTL26 från Axminster borde ju ha en jättekontakt ? eller har den en konstig gul shucko som "slang med plug-it kabel" (länk nedan) har ?
http://www.axminster.co.uk/festool-festo-plug-it-hose-with-anti-static-prod820109/
Någon som vet om det är svårt/dyrt att bygga om dammsugaren?
http://www.axminster.co.uk/festool-festo-plug-it-hose-with-anti-static-prod820109/
Någon som vet om det är svårt/dyrt att bygga om dammsugaren?
UK o DE har väl i stort sätt samma pris, lägger man på frakten blir nog tyska priser lägre o säkert 7-800 lägre än listpris i sverigetallmilan skrev:
Tror det beror på vilken modellbeteckning den har, fast det kanske var en specifik du menade?tallmilan skrev:
När jag köpte min svenska ctl 26 för några månader sedan fick jag välja modell beroende på det andra uttaget, gick ju att välja med konstantström ell automatik.
Som phl skrev, så kostar ju uttagen en rejäl slant och det kan ju löna sig att välja till och välja rätt från början.
Ahhh, titta
Det finns ju CTL 26 SD och CTL 26 SD E/A
två olika modeller ... vad svårt det blev, jag vet ju inte hur jag vill ha det förrens efter ha ägt maskinen några månader ... behöver nog en livlina här ... hur ska man tänka ?
Det finns ju CTL 26 SD och CTL 26 SD E/A
två olika modeller ... vad svårt det blev, jag vet ju inte hur jag vill ha det förrens efter ha ägt maskinen några månader ... behöver nog en livlina här ... hur ska man tänka ?
Så tänkte jag med, fast behoven ser väl olika ut såklart.FredrikR skrev:
Bygglampa eller liknande, för mig har det mest varit speedheatern.
Superskönt vid fönsterrenovering där jag helst inte velat haft ett råttbo av onödiga sladdar vid fötterna. Kopplade speedheatern på konstantuttaget och fick samtidigt nära till damsugarn för att städa bort skräpet eller köra slipen kopplad på automatiska.
Produkter som diskuteras: "speedheatern"
Speedheater Cobra
Ta bort färg, lack eller lim
2 849 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden