Jag har kört Domoticz på en Lenovo Tiny med Win10 i många år och även om det rullat på helt utan problem känns end of support på Win10 som den spark i baken jag behöver för att uppgradera.
Jag har fastnat för Home Assistant Green som jag tror räcker bra för mina behov. Enkelhet kan vara bra som omväxling...
Borde jag passa på att byta USB-stickor också? Eller duger Z-stick 5, Conbee II och en RFXtrx433E? Skyconnect verkar de flesta köra med HA Green - vad blir skillnaden?
//- Alice