Har någon erfarenhet att av sälja en tomt till bra pris till ett husföretag mot att man får ett bra (=lågt) huspris av samma husföretag? Vi har en tomt vi vill bygga på och en annan tomt vi vill sälja. Om man säljer billigt till husföretaget kan man ju dessutom slippa en del av vinstskatten på tomten vi inte vill ha (den har gått upp på 25 år...)