Hej!
Jag skall byta toalettstol. Jag tänkte då fråga min toalettstol har ingen avstängningsventil (ballofix eller vad man kallar det) utan det går en flexslang till ett fast rör ner i golvet. Är det säkert att bara stänga vattnet vid huvudledningen (närmast vattenmätaren) oc hsedan byta?
Det jag inte vet och anledningen til latt jag fårgar är att jag har bergvärme, det kan inte va så att berkvärmepumpen påverkas att man stryper vattent? Eller ligger den på egen lina?
Jag skall byta toalettstol. Jag tänkte då fråga min toalettstol har ingen avstängningsventil (ballofix eller vad man kallar det) utan det går en flexslang till ett fast rör ner i golvet. Är det säkert att bara stänga vattnet vid huvudledningen (närmast vattenmätaren) oc hsedan byta?
Det jag inte vet och anledningen til latt jag fårgar är att jag har bergvärme, det kan inte va så att berkvärmepumpen påverkas att man stryper vattent? Eller ligger den på egen lina?
Klicka här för att svara

