Jag funderar på, om det går, att byta 3 av 8 fackverkstakstolar till A-takstolar i ett garage med betongpannor för att få ökad innehöjd i en del av garaget! Hur och vad är bästa lösningen?
Jag funderar på, om det går, att byta 3 av 8 fackverkstakstolar till A-takstolar i ett garage med betongpannor för att få ökad innehöjd i en del av garaget! Hur och vad är bästa lösningen?
Tacksam för svar?
Det bör väl gå.
Det bli då bygglovspliktigt (eller iaf en anmälan) eftersom du ändrar i bärande konstruktion, och såklart skall du (eller konstruktör) räkna på det så det funkar. Du kommer nog få lämna in beräkningarna till kommunen sen också.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.