L Leif Eklund #1 Medlem · 1 inlägg 24 jan 2022 21:39 Leif Eklund Medlem 1 inlägg 24 jan 2022 21:39 #1 Jag skulle behöva hjälp med hur jag ska placera dessa kablar i dimmern? Det är två bruna kablar & en svart. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #dimmer #strömbrytare
Jag skulle behöva hjälp med hur jag ska placera dessa kablar i dimmern? Det är två bruna kablar & en svart. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 26 038 inlägg 24 jan 2022 21:56 Demmpa Husägare Kalmar 26 038 inlägg 24 jan 2022 21:56 #2 Vilken funktion tror du varje tråd har? Rita upp hur du tror du ska koppla, så kan någon säga om det är rätt eller fel. Det är bättre att du förstår sammanhanget än bara kopplar efter någon ”ritning”.
Vilken funktion tror du varje tråd har? Rita upp hur du tror du ska koppla, så kan någon säga om det är rätt eller fel. Det är bättre att du förstår sammanhanget än bara kopplar efter någon ”ritning”.