Jag är igång och renoverar källaren. När man ändå bilar upp golven så vill man se efter avloppsrören. Frågan är om jag ska ge mig på att byta det gamla vita pvcröret under sulan?
Bifogar lite bilder
Avloppet från övre plan går ner i golvet diagonalt åt höger från den övre bilden
En gång i tiden så har dom bytat till ett orange rör
Detta ska bytas och sänkas lite då det är väldigt mycket fall. Vill få plats med isolering över rören
Rör från övre plan
Närbild på orginalrör. Huset är byggt runt 71 72
Bifogar lite bilder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Avloppet från övre plan går ner i golvet diagonalt åt höger från den övre bilden
Logga in
Skapa konto
En gång i tiden så har dom bytat till ett orange rör
Logga in
Skapa konto
Detta ska bytas och sänkas lite då det är väldigt mycket fall. Vill få plats med isolering över rören
Logga in
Skapa konto
Rör från övre plan
Logga in
Skapa konto
Närbild på orginalrör. Huset är byggt runt 71 72
Jag bytte alla mina avloppsrör för några är sen. Det var också vita PVC rör. Mitt hus är byggt 1972.
Det var egentligen inget fel på dem och de var inte spröda eller så, men eftersom allt ändå var blottlagt och delar skulle dras om så bytte jag.
Det var egentligen inget fel på dem och de var inte spröda eller så, men eftersom allt ändå var blottlagt och delar skulle dras om så bytte jag.
Okej, ja det som jag har plockat bort redan tyckte jag med kändes okejV vectrex skrev:
Klicka här för att svara